HTML

Nomád Terepfutó Suli

Elindítjuk a Nomád Terepfutó Suli blogját. Ahol aktualitások, információk lesznek a suli működéséről.

Friss topikok

• Mark Downhill: Gratulálok nektek csak így tovább (2023.10.09. 16:37) Rendelkezés az adó 1%-ról.
  • Athosbá: @riel: Szia! PDF formátumban van. Érdekes, mert nálam megnyílik... Próbáld megnézni a facebook old... (2016.12.12. 08:18) II. Avalon-Nomád Jótékonysági Mikulás Futás
  • Athosbá: Nagyon szép volt a tegnap esti futás. Az idő kegyes volt hozzánk és a felhők is eloszlottak mikorr... (2014.11.07. 09:51) Telihold csütörtökön!
  • Athosbá: @nedus65: Köszi! Te sem tétlenkedsz ahogy látom. Igyekszem a korosztályomban jól szerepelni. A lén... (2014.03.03. 09:33) Athosbá is készül 2.
  • Athosbá: Kiegészítésül egy kis videoanyag az évadzáró versenyünkről:www.minap.hu/mivid.php?ext.a38308 (2013.08.06. 16:04) Bemutatkozás

Címkék

Fotók az Aggteleki Táborról

2014.07.31. 11:17 Athosbá

Farkas István fotói itt megtekinthetők.

Címkék: Edzés

No megállj csak!!!

2014.07.30. 22:07 Athosbá

No megállj csak gyerekfutás.

Beszámoló az Aggteleki Terepfutó Táborról

2014.07.28. 15:20 Athosbá

Ahogyan azt ígértük, a görömbölyi versenyünk legjobb helyezést elért futóit elvittük az Aggteleki Kempingbe egy edzőtáborba. Itt az volt a cél, hogy minél jobban megismerjék a terepfutás csínját-bínját, valamint a gyakorlatban is kipróbálják a különböző terepviszonyok közötti futást. Valamint csapatépítő jellege is van egy ilyen tábornak, hát ezt is kellően kihasználtuk.

Július 25-én pénteken érkeztünk meg Aggtelekre a délelőtti órákban és elfoglaltuk a szállásainkat a kemping apartmanjaiban. Ezután összegyűltünk és megbeszéltük, hogy mi is vár majd ránk az elkövetkező 3 napban. Majd pedig egy kis előadás következett a térképismeretről, tájékozódásról, a terepfutáshoz szükséges felszerelésekről, az objektív veszélyekről. Előadás után ebéd következett, amit szabadprogram, "emésztési" pihenő követett. Kora délután tartottuk meg az első futóedzést, ami kombinálva volt a tájékozódás és térképismeret fejlesztésével. Egy színes rajtszámot elrejtettem az erdőben, az egyik ösvény melletti fán. Csapatokba rendeztük a társaságot és ezeknek a csapatoknak, meg kellett találniuk a rajtszámot egy térképmásolat segítségével, amelyen be volt jelölve a "kincs" helye. Megjegyezni a rajtszám színét és számát, majd visszafutni a célba. 2 percenként indultak a csapatok. Azt kell mondjam, hogy nagyon ügyesek voltak. Mind a 4 csapat megtalálta a számot és elég gyorsan le is futották közben a 3 km-es távot. Jól tudtak együttműködni, igazi csapatként dolgoztak mindannyian. Egyébként az egész tábor ideje alatt a gyerekek veszekedés és viták nélkül játszottak, edzettek együtt. Ennyire konstruktív, érdeklődő és aktív csapattal csak ritkán találkozik az ember!!! A tájékozódási futás után egy kis pihenő következett. Amit természetesen a gyerekek aktívan töltöttek. Labdajátékokkal és a kemping környékének felfedezésével. Este a vacsora után vetítést tartottunk nagy nemzetközi terepfutó versenyekről és a világ elit futóiról. megemlítve természetesen hazánk legjobbjait is. Lelkesen fogadkoztak, hogy majd ők is megmutatják a világnak hamarosan mit tudnak!!! Azért is jó volt a hazai legjobbak eredményeit megmutatni, mert így érezték a gyerekek, hogy nekünk magyaroknak is van esélyünk a nagy hegyeken, nem csak az alpesi országok szülötteinek.