HTML

Nomád Terepfutó Suli

Elindítjuk a Nomád Terepfutó Suli blogját. Ahol aktualitások, információk lesznek a suli működéséről.

Friss topikok

• Mark Downhill: Gratulálok nektek csak így tovább (2023.10.09. 16:37) Rendelkezés az adó 1%-ról.
  • Athosbá: @riel: Szia! PDF formátumban van. Érdekes, mert nálam megnyílik... Próbáld megnézni a facebook old... (2016.12.12. 08:18) II. Avalon-Nomád Jótékonysági Mikulás Futás
  • Athosbá: Nagyon szép volt a tegnap esti futás. Az idő kegyes volt hozzánk és a felhők is eloszlottak mikorr... (2014.11.07. 09:51) Telihold csütörtökön!
  • Athosbá: @nedus65: Köszi! Te sem tétlenkedsz ahogy látom. Igyekszem a korosztályomban jól szerepelni. A lén... (2014.03.03. 09:33) Athosbá is készül 2.
  • Athosbá: Kiegészítésül egy kis videoanyag az évadzáró versenyünkről:www.minap.hu/mivid.php?ext.a38308 (2013.08.06. 16:04) Bemutatkozás

Címkék

Beszámoló a 2017 év végi edzőtáborunkról

2018.01.06. 14:48 Athosbá

Úgy alakult,, hogy 2017-ben a szokottnál is több edzőtábort tudtunk szervezni. :-) A legutolsót, december 27-28-29-én tartottuk Bükkszentkereszten. Sajnos most nem volt akkora szerencsénk, mint az év elején és nem lepett meg bennünket az időjárás méteres hóval, ám ez nem szegte kedvünket és így is nagyon tartalmas, aktív napokat töltöttünk a Bükk egyik legszebb fekvésű településén. Bázisunk a már jól bevált vendégház volt, amit Miskolc Város Önkormányzata bocsájtott a rendelkezésünkre.

Szerdán délelőtt 9.00-tól volt a találkozó a vendégház előtt. Bükkszentkeresztre nem volt gond feljutni, de az utcába már annál inkább. Fullra le volt fagyva az egész utca és még fentről is igen veszélyes lett volna behajtani az autóval. Ezért az erdőalja utcában parkoltunk le, ahonnan lecuccoltunk a szállásunkra. Mindenki elfoglalta a szobáját, majd megbeszéltük, hogy mik lesznek a napi feladatok, programok. Mivel most nem tudott eljönni a kedvenc szakácsunk, a főzést és a mosogatást is önállóan kellett megoldani. Ezért párokat alkottunk, akik majd étkezések után rendet tesznek és elmosogatnak. Nem volt belőle gond a tábor alatt, minden team remekül végezte a munkáját. :-) Első nap még ott maradtak velünk estig Nagy Dani anyukája és bátyja akik nagyon finom ebédet és vacsorát készítettek. Második naptól Athosbá és Anna lánya voltak a szakácsok. :-)

Első nap, amikor már mindenki elrendezkedett, egy rövid terepfelmérő futásra indultunk, hogy megismerjük a környék útjainak állapotát. Szerencsére a kilátó és környéke jól futhatónak bizonyult, ki is használtuk minden nap. még itt az északi oldalon némi használható hó is adódott, ahová szánkózást terveztünk. A rövidke, de tartalmas edzés után megebédeltünk és egy kis ejtőzést követően kisétáltunk a Kilátó melletti hegyoldalra szánkózni. Jó, hogy megtettük, mert a későbbiekben már nem lett volna rá lehetőség, ugyanis bejött az olvadás és az eső.

Szánkózás után ismét egy kis szabadprogram és pihenés következett, a vacsora előtti délutáni edzésig. Ez már egy hosszabb futás volt. Két csoportra osztottuk a társaságot. A nagyobbak Kisgyőr felé indultak, a Lófő-tisztáson keresztül. A kisebbek Athosbával a falu melletti részben aszfaltos de kevésbé lefagyott utakon indultak egy órás körre. Mivel már sötét volt, fejlámpákkal felszerelkezve indultunk útnak. Szerencsére baj nélkül és végtag vesztések nélkül vissza is ért mindenki a kicsik közül a táborba. Fürdés és váltás ruhák felvétele után jöhetett is a megérdemelt vacsora, amit addigra Dani családja összeállított nekünk. :-) Már régen megvacsoráztunk, mikorra a nagyok csapata befutott. igen zilált és fáradt képpel. :-) Megküzdöttek rendesen az erdei utakon lévő sárral és jéggel. Szerencsére bajuk nem esett és az étvágyukra sem volt így panasz. Vacsora után, a még járni tudókkal lesétáltunk a buszforduló melletti Nimród kocsmába. Nem zülleni!!! :-) Van ott ugyanis csocsó és biliárd asztal. Egy kis játékra még volt ereje a legaktívabbaknak elalvás előtt.

Második napon korán keltünk. Még reggelizés előtt, üres hassal (max müzliszelet, vagy csoki elfogyasztása után) indultunk neki a hegynek. Felfutottunk a kilátóhoz, majd le a focipályához, onnan fel a piros jelzés felé az Erőalja utcához és vissza a szállásra. A reggeli átmozgatás után virslis reggeli várt ránk, amit Zámbori Anna főzött nekünk. Az utolsó szálig el is fogyott, bár voltak akik inkább zabkását kértek. reggeli után volt lehetőség bemenni a faluba a boltokba, illetve társasozni, kártyázni, pihenni ebéd előtt. Sajnos szánkózni már nem lehetett, mert esett az eső. Emiatt túrázni is elég pocsék volt. egy kissé lazábbra sikerült délelőtt és koradélutánt követően jött a délutáni edzés. A kisebbek ismét Athosbával, szintes aszfaltos, de futhatóbb útvonalakon szaladgáltak. A nagyobbak visszamentek Lófő-tisztás felé, hogy egy előző napon elhagyott szöges gumitalpat megkeressenek. :-) Németh Luca aki szintén a nagyokhoz csatlakozott, meg is találta. :-) ezen az estén már hamarabb visszatért mind a két gárda, így közösen tudtunk vacsorázni. A mosogató csapat is gyorsan végzett, ezért újra le tudtunk sétálni a Nimródba. Így is nehéz volt ágyba parancsolni a népet, mert nagy úr a TV...(éppen a Gyűrűk Ura ment...)

A záró napon is korai ébresztő volt, dacára a kései lefekvésnek. Azért mindenki összekapta magát indulásra készen, mire megbeszéltük. Mivel az előző éjszakai eső miatt elég kevés út volt járható, a kilátóhoz indultunk, ahol a hegy teteje nagyon jól futható állapotban volt, nem volt sár és jeges foltok is csak az aljában voltak. ezért itt körözgettünk egy elég kemény, szintes útvonalon. A nagyobbaknak 4 kört kellett teljesíteni, a kisebbeknek 3 kört. Majd visszafutottunk a szállásunkra. Reggeli után újabb társasozás és kártyapartik következtek. Voltak akiket már az utolsó, délutáni edzés előtt elvittek, de a csoport nagy részével még táborbontás előtt futottunk egy órácskát. Eléggé jeges, havas erdei utakon. Edzés végén lecsutakoltuk magunkat és összepakoltunk. Délután elhagytuk a házat, elbúcsúztunk egymástól. 2018-ban folytatjuk!!!

Szólj hozzá!

Címkék: Terepfutás Futás Edzés Alapítvány

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.