HTML

Nomád Terepfutó Suli

Elindítjuk a Nomád Terepfutó Suli blogját. Ahol aktualitások, információk lesznek a suli működéséről.

Friss topikok

• Mark Downhill: Gratulálok nektek csak így tovább (2023.10.09. 16:37) Rendelkezés az adó 1%-ról.
  • Athosbá: @riel: Szia! PDF formátumban van. Érdekes, mert nálam megnyílik... Próbáld megnézni a facebook old... (2016.12.12. 08:18) II. Avalon-Nomád Jótékonysági Mikulás Futás
  • Athosbá: Nagyon szép volt a tegnap esti futás. Az idő kegyes volt hozzánk és a felhők is eloszlottak mikorr... (2014.11.07. 09:51) Telihold csütörtökön!
  • Athosbá: @nedus65: Köszi! Te sem tétlenkedsz ahogy látom. Igyekszem a korosztályomban jól szerepelni. A lén... (2014.03.03. 09:33) Athosbá is készül 2.
  • Athosbá: Kiegészítésül egy kis videoanyag az évadzáró versenyünkről:www.minap.hu/mivid.php?ext.a38308 (2013.08.06. 16:04) Bemutatkozás

Címkék

Adó 1%. Idén is örömmel fogadjuk a felajánlásokat!

2017.01.18. 14:05 Athosbá

Weboldalunkon és a Facebook oldalunkon mindent megtudhatnak rólunk! Ha szimpatikusnak találják a tevékenységeinket, kérjük támogassák a munkánkat adójuk 1%-ának felajánlásával!

Szólj hozzá!

Címkék: Terepfutás Sport Természet Alapítvány Atlétika

Téli edzőtábor Bükkszentkereszten

2017.01.17. 08:55 Athosbá

Január 13-14-15-én, Bükkszentkereszten edzőtáboroztunk. Valami isteni szerencse folytán, pont megérkezett a havazás is, velünk együtt a hegyre. :-) Így sokkal élménydúsabbra sikerült ez a kis kiruccanás, mint eredetileg terveztük.
Pénteken este már hatalmas hóban érkeztünk meg a szállásunkra. Miután elfoglaltuk a főhadiszállásunkat, fejlámpákkal felszerelkezve nekiindultunk az erdőnek és elfutottunk a Fehérkői Turistaházig és vissza. A hótaposástól eléggé elfáradva, de legalább a vacsorához megéhezve értünk vissza.
Szombaton reggel korán nekiindultunk újfent a szűzhónak. A falu körüli utakon futottunk egy bő órát. A fiatalok közül volt, aki most először tapasztalhatta meg, milyen is térdig érő friss hóban futni.
Edzés után bőséges reggeli és forró tea várta a csapatot, Jobbágy Zoli főszakácsunk és Zámbori Anna jóvoltából. Némi ejtőzés után szánkózni indultunk a büfé sor melletti domboldalra. amit forró csokizással zártunk le koradélután. Az ebédünk elpusztítása után Sikter Zsuzsiékhoz szaladtunk el kipróbálni a sífutást. Zsuzsi adott mindenkinek felszerelést és oktatást is tartott a csapatnak. Ezúton is köszönjük szépen. Már besötétedett, mire befejeztük ezt a kiváló testmozgást. Vacsora után még mindig nem volt túl fáradt a társaság, ezért éjszakai, holdfényes és fejlámpás szánkózásra mentünk. Mire visszaértünk a házba, már nem kellett senkit altatni. :-)Vasárnap reggel elmentünk még egy szintes, kemény körre. A kicsiknek csak 2 kört kellett teljesíteni, a nagyobbaknak 3 kör volt a penzum. Reggeli után összepakoltuk a serdülő versenyzőket és elvittük őket Nyíregyházára egy fedettpályás edzőversenyre. 800 m-en indultak a legjobbjaink és kiválóan szerepeltek. Valamennyien egyéni csúcsokat futottak. sajnos dobogóra nem állhattak, mivel a 800 m-en a serdülőknek nem volt eredményhirdetés. egyébként mind a hárman érmet kaptak volna: Petya aranyat, Jakab ezüstöt, Balázs bronzot. A csapat hegyen maradt része ezalatt a sípályán küzdött az elemekkel és a mély hóval.
Köszönjük a szállást Miskolc Város önkormányzatának!
Mivel ez a hely nagyon megtetszett nekünk, többször is szeretnénk itt edzőtáborokat tartani. :-)