HTML

Nomád Terepfutó Suli

Elindítjuk a Nomád Terepfutó Suli blogját. Ahol aktualitások, információk lesznek a suli működéséről.

Friss topikok

  • Mark Downhill: Gratulálok nektek csak így tovább (2023.10.09. 16:37) Rendelkezés az adó 1%-ról.
  • Athosbá: @riel: Szia! PDF formátumban van. Érdekes, mert nálam megnyílik... Próbáld megnézni a facebook old... (2016.12.12. 08:18) II. Avalon-Nomád Jótékonysági Mikulás Futás
  • Athosbá: Nagyon szép volt a tegnap esti futás. Az idő kegyes volt hozzánk és a felhők is eloszlottak mikorr... (2014.11.07. 09:51) Telihold csütörtökön!
  • Athosbá: @nedus65: Köszi! Te sem tétlenkedsz ahogy látom. Igyekszem a korosztályomban jól szerepelni. A lén... (2014.03.03. 09:33) Athosbá is készül 2.
  • Athosbá: Kiegészítésül egy kis videoanyag az évadzáró versenyünkről:www.minap.hu/mivid.php?ext.a38308 (2013.08.06. 16:04) Bemutatkozás

Címkék

Pécs-Harkány Futóverseny 2014

2014.03.10. 10:36 Athosbá

dsc00114_medium_1394442918.JPG_450x600

Vasárnap elkezdődött számomra is a versenyszezon. Ha már megígértem, hogy készülök elindultam a Pécs-Harkány futóversenyen. a Hoka Team Hungary képviseletében. Na és persze a Terepfutó Suli képviseletében is. Még eléggé idény eleji formát mutattam, de a 25 km-es táv önmagában nem volt túl megerőltető. Az iram nem ment még úgy, ahogy szerettem volna. Inkább maraton tempóban futottam, mint félmaratoniban. 1óra 36 perc 55 mp. lett az időeredményem, ami 3.50-es km átlagot jelent. Ez nagyjából a terveim szerint alakult.  Helyezésemet tekintve az abszolút listán 25. lettem, míg a korosztályomban (40-45 évesek) 2. helyet sikerült elérnem.

A táv elején óvatosan kezdtem. Az első kilométer még nagyjából sík volt, így lehetett rajta hasítani. Beálltam a 3. nagy bolyba és figyeltem, hogy csapattársaimtól ne maradjak le nagyon. Carlos és Ákos egész közel voltak ekkor még hozzám. Carlos az emelkedőhöz érve (ami 5 km-ig folyamatosan vitt minket egyre magasabbra) szép lassan elhúzott egy kisebb társasággal. Ákos egy 3 fős különítménnyel haladt közvetlenül előttem. Mivel enyhe hátszél fújt, így nem álltam be senki mögé, saját tempóban haladtam 2 kisebb csoport között. Az emelkedő végére (amelyiken kissé lassú voltam) 200 m-re leszakadtam Ákosék csoportjáról. Innen sík, enyhén hullámos rész következett. Tartottam egy jó utazó tempót (3.40-45 körüli ezrekkel). Az előttem haladó boly folyamatosan távolodott, de belátható távolságban voltak. 20 km-nél volt még egy jó emelkedő, ami némileg zsbasztólag hatott, de utána egy kellemes lejtő következett egészen a célig. Itt már ki lehetett engedni a fékeket és lehetett száguldani nyugodtan. Illetve ami engem illetett szívesen száguldottam volna, csak nem úgy pörgött a lábam ahogy kívántam. Így egy lendületes, de nem elég gyors tempót sikerült csak tartanom a célig. A végén azért örültem, hogy pihenhetek. Már nem nagyon kívánkozott volna többet futni ebben a tempóban. A célban megtudtam, hogy csapatunk több tagja is remekül szerepelt. Harsányi Tamás érte el a legjobb eredményt, ő 4. lett. Utána Papp Gergő, majd Carlos következett 10 és 15. helyezésekkel. Nemsokkal előttem Ákos is beért a 20 helyen.

Részletes eredménylista itt: http://pecs-harkany.hu/wp-content/uploads/2014/01/Egy%C3%A9ni_abszolut-2014.pdf

Legközelebb terepen versenyzek majd: VTM.

Szólj hozzá!

Címkék: Futás Atlétika

A bejegyzés trackback címe:

https://terepfutosuli.blog.hu/api/trackback/id/tr735852302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása