HTML

Nomád Terepfutó Suli

Elindítjuk a Nomád Terepfutó Suli blogját. Ahol aktualitások, információk lesznek a suli működéséről.

Friss topikok

• Mark Downhill: Gratulálok nektek csak így tovább (2023.10.09. 16:37) Rendelkezés az adó 1%-ról.
  • Athosbá: @riel: Szia! PDF formátumban van. Érdekes, mert nálam megnyílik... Próbáld megnézni a facebook old... (2016.12.12. 08:18) II. Avalon-Nomád Jótékonysági Mikulás Futás
  • Athosbá: Nagyon szép volt a tegnap esti futás. Az idő kegyes volt hozzánk és a felhők is eloszlottak mikorr... (2014.11.07. 09:51) Telihold csütörtökön!
  • Athosbá: @nedus65: Köszi! Te sem tétlenkedsz ahogy látom. Igyekszem a korosztályomban jól szerepelni. A lén... (2014.03.03. 09:33) Athosbá is készül 2.
  • Athosbá: Kiegészítésül egy kis videoanyag az évadzáró versenyünkről:www.minap.hu/mivid.php?ext.a38308 (2013.08.06. 16:04) Bemutatkozás

Címkék

Beszámoló az augusztusi terepfutó edzőtáborunkról

2022.09.08. 12:06 Athosbá

Picit megkésve, de szeretnénk pár gondolatot megosztani veletek az augusztus végi terepfutó edzőtáborunkról...

Ujra egy vidám és tartalmas nyári tábort tudhatunk magunk mögött. Augusztus 22-25 között rendeztük meg Szentléleken, a Turistaparkban a nyári edzőtáborunkat. Nagyon jó választásnak bizonyult a helyszín, hiszen a jurtákban tökéletesen el tudtuk helyezni a különböző korosztályokat, de a közösségi tér lehetőséget biztosított az együtt töltött időre is. A közös edzések pedig méginkább összehozták a gyerekeket. Főleg a nagy kedvenc, az erdei váltófutás, csapatokban. De az esti tábortüzek és közös sütögetés éneklés, vagy az edzések végén tartott zumba is erősítette a közösségi érzést. � A zárónapi számháború is igen izgalmasan alakult. Alább pár képpel mutatjuk be, miket is csináltunk és néhány videot is megosztunk veletek.
Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek aki segített a tábor megszervezésében, lebonyolításában! A gyerekeknek pedig köszönöm a konstruktív együttműködést és a kiváló, kemény munkát. Jöhetnek az őszi versenyek!
Augusztus 22-én indult az edzőtábor. Délelőtt elfoglaltuk a szállásunkat, 6 szép, tágas jurtában. Mert így autentikus egy Nomád tábor. :-) Ebéd után egy kis túrára indultunk, felfedezni a környék futásra alkalmas ösvényeit. Köpüskő felé tettünk egy szép kanyart. A szikla tetejéről remek kilátásunk volt a Garadna -völgyre. Még késő délután elmentünk futni is egy szép útvonalon a Jókai kilátóhoz. Este a bográcsban készült paprikáskrumpli feltöltötte a raktárainkat. Mivel az időjárás sajnos elég változékony volt és sokszor jöttek zivatarok, hosszabb, egész napos túrára nem vállalkoztunk, inkább a közelben maradtunk és rövidebb, de intenzívebb futásokat csináltunk. Reggelente még a reggeli étkezés előtt tettünk egy lazább futókört. A nagyobbaknak 6-7 km volt a penzum, a kisebbeknek 3-4 km. Délutánonként beiktattuk a nagyon kedvelt csoportokban végzett terep váltófutó versenyeket. Második este volt a tábortűz és sütögetés estéje. Hangulatos éneklős, beszélgetős este kerekedett belőle. Ebédelni a Szentléleki túristaház éttermébe jártunk. Itt még némi jégkrémhez is juthattak akiknek alacsony maradt a vércukruk. :-) Harmadik esténken újra finom bográcsban készült pörköltet ehettünk a szülők jóvoltából. Amit zenés-táncos mulatság követett. :-) 25-én délután bontottuk a tábort, egy izgalmas számháborút követően.
Reméljük jövőre is sikerül megszervezni és sok gyerek eljöhez közénk, hogy aktívan kikapcsolódva töltsünk el pár napot a Bükkben.

Szólj hozzá!

Címkék: Terepfutás Sport Természet Futás Túrázás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.